Povrat robe i reklamacija

Informacije

Čak i nakon što ste obavili kupnju, i dalje smo dostupni. Ova će stranica istaknuti kritične pojedinosti tako da možete jednostavno i brzo saznati više o povratima novca i pravilima povrata. Pošaljite nam e-poruku na info@infomaas.com ako imate dodatnih pitanja.

Nastojimo kupcima cijeli proces učiniti što jednostavnijim i bržim, od prihvaćanja neispravnog artikla do povrata popravljenog ili novog artikla. S obzirom na trenutno stanje tehnologije, nemoguće je osigurati da su sve hardverske i softverske komponente navedene u cjeniku međusobno kompatibilne i 100% ispravne.

Dijelove je moguće zamijeniti tek nakon što se ispitaju mogući nedostaci. Sve reklamacije poslane paketnom dostavom moraju biti sigurno zapakirane u kartonsku kutiju. Tvrtka Infomaas d.o.o. neće prihvatiti reklamacije za robu koja je neprimjereno pakirana ili je pak pretrpjela očita mehanička oštećenja tijekom transporta. Takve se reklamacije vraćaju pošiljatelju o trošku pošiljatelja.

Primaju se samo reklamacije uz priloženi račun i jamstveni list kao jedini dokaz o kupnji. Kartice ili druge slične potvrde ne mogu zamijeniti račun.

Prihvatljivost i vremenski okvir

Kupac može u roku od 14 dana od sklapanja ugovora ili nakon primitka robe jednostrano i bez razloga raskinuti ovaj ugovor. Tvrtke ne ispunjavaju uvjete za povrat.

Kontaktirajte nas sales@infomaas.com za pitanja vezana uz povrat novca i povrat novca.

Vremenski okvir za povrat novca i povrate

Naša pravila povrata novca i povrata traju 14 dana. Ako je prošlo 14 dana od vaše kupnje, ne možemo vam ponuditi puni povrat ili zamjenu.

Da biste ispunili uvjete za povrat, vaš artikl mora biti nekorišten i u istom stanju u kakvom ste ga primili. Također mora biti u originalnom pakiranju.

Artikl koji se ne može vratiti:

  • Darovne kartice
  • Softver

Za dovršetak povrata potreban nam je račun ili dokaz o kupnji. Postoji određena situacija u kojoj se odobrava samo djelomični povrat novca.

Jamstvo

Što je jamstvo?

Svaki potrošač ima pravo na jamstvo koje dobiva uz kupljenu robu.

Jedno od temeljnih prava potrošača je mogućnost traženja jamstva. Nakon primitka kupljenih artikala i izdavanja računa, potrošač ima pravo koristiti jamstvo. Prava i obaveze proizašle kupovinom proizvoda aktiviraju nakon kupnje, slično kupoprodajnom ugovoru.

Uz odgovarajući obrazac za reklamaciju koji izdaje serviser prilikom preuzimanja artikala, moguće je preuzeti zamjenski artikl. Pažljivo proučite upute za provedbu jamstva kako biste osigurali što manje prepreka.

Produljeno jamstvo

Neki proizvođači daju produžena jamstva.

Svi proizvođači, trgovci na malo i veletrgovci moraju se pridržavati trajanja jamstva koje je propisano zakonom. Tvrtka Infomaas d.o.o. prosljeđuje jamstvo dobavljača, a mi nemamo kontrolu nad produženim jamstvima. Prilikom preuzimanja robe provjerite vrstu jamstva i provjerite postoji li dodatni postupak za ostvarivanje prava na produženo jamstvo.

Slučajevi koje jamstvo ne pokriva

Sljedeće situacije ne ispunjavaju uvjete za jamstvo:

  • Kvarovi uzrokovani nepravilnim i neopreznim rukovanjem.
  • Oštećenja uzrokovana nepravilnom uporabom, spajanjem na izvore energije koji nisu preporučeni u korisničkom priručniku.
  • Korištenje uređaja u okruženjima s neprikladnom vlagom i visokom temperaturom dovodi do kondenzacije, što može uzrokovati kvar komponente.
  • Kvarovi i kvarovi uzrokovani neovlaštenim servisom trećih strana.
  • Oštećenja mehaničkih komponenti, kao što su lomovi, ogrebotine i pukotine.
  • Razna oštećenja nastala tijekom isporuke zbog neprikladnog pakiranja proizvoda.
  • Neispravna montaža i uporaba koja rezultira oštećenjem.
  • Jamstvene naljepnice s oštećenjima. Oznake jamstva na kompletiranim proizvodima nisu uključene u ovo. Ako skinete naljepnice s kompletiranih proizvoda, imate jamstvo za svaku komponentu.

Uvjeti i zahtjevi

Jamstveni uvjeti i zahtjevi opisuju specifične uvjete koje kupac mora ispuniti da bi se kvalificirao za jamstvo. Oni navode koje su situacije pokrivene, trajanje jamstva i sve obveze ili ograničenja nametnuta kupcu ili proizvođaču. Ovi uvjeti i zahtjevi mogu se razlikovati ovisno o vrsti jamstva, proizvodu i proizvođaču, ali evo nekih uobičajenih elemenata:

  • Dokaz o kupnji: Od kupca se traži račun, kao valjani dokaz o kupnji, kako bi se utvrdilo da proizvod ispunjava uvjete za jamstvo. To dokazuje da je kupac izvorni kupac i da jamstvo nije isteklo.
  • Razdoblje jamstva: Trajanje pokrivenosti jamstvom je jasno određeno. Dvogodišnje jamstvo počinje teći od trenutka kupovine ili od datuma isporuke.
  • Registracija proizvoda: Neki proizvođači mogu zahtijevati od kupca da registrira svoj proizvod unutar određenog vremenskog okvira kako bi aktivirali ili produljili jamstvo. Neuspjeh u registraciji može ograničiti ili poništiti pokrivenost jamstvom.
  • Namjena: Kupac je često dužan koristiti proizvod kako je predviđeno i opisano u dokumentaciji proizvoda. Pogrešna uporaba, zlouporaba ili modifikacije mogu poništiti jamstvo.
  • Održavanje i njega: Morate se pridržavati odgovarajućih uputa za održavanje i njegu proizvoda. Zanemarivanje redovitog održavanja može utjecati na pokrivenost jamstvom.
  • Neovlašteni popravci: Neovlašteni popravci ili diranje proizvoda od strane neovlaštenog servisera mogu poništiti jamstvo. Kupac je dužan potražiti popravak u ovlaštenim servisnim centrima.
  • Izuzeci: Proizvođači često navode određene situacije ili uvjete koji nisu pokriveni jamstvom. To može uključivati ​​štetu uslijed nesreća, prirodnih katastrofa, više sile ili štetu uzrokovanu neovlaštenim priborom.
  • Povrat neispravnih proizvoda: Kupac može vratiti neispravan proizvod proizvođaču ili ovlaštenom servisnom centru na pregled i popravak. Troškovi dostave ili popravka mogu, ali i ne moraju biti pokriveni jamstvom.
  • Ograničenje odgovornosti: Proizvođač može odrediti svoja ograničenja odgovornosti u uvjetima jamstva, osiguravajući da nije odgovoran za neizravnu ili posljedičnu štetu.
  • Proces podnošenja zahtjeva za jamstvo: Treba pružiti jasne upute o tome kako podnijeti zahtjev za jamstvo. To može uključivati ​​kontaktiranje korisničke podrške, pružanje dokaza o kupnji i praćenje uputa proizvođača za povrate ili popravke.
  • Poništavanje jamstva: Proizvođači će detaljno opisati radnje ili okolnosti koje poništavaju jamstvo, kao što je uklanjanje serijskog broja proizvoda, korištenje nekompatibilnih dodataka ili nepridržavanje navedenih uvjeta.

Za kupce je ključno da pročitaju i razumiju uvjete i zahtjeve jamstva prije kupnje proizvoda. Pridržavanje jamstvenih uvjetima je ključno kako bi se osiguralo da su svi potencijalni jamstveni zahtjevi valjani i da ih proizvođač poštuje. Ako postoje bilo kakve nejasnoće ili nedoumice, preporučljivo je kontaktirati korisničku podršku proizvođača ili pročitati dokumentaciju proizvoda za dodatna pojašnjenja.

Pokretanje povrata proizvoda ili povrata novca

Pokretanje povrata je proces kojim kupac traži da mu se zamjeni proizvod koji je kupio od prodavatelja ili trgovca, bilo zamjenom za isti proizvod ili povratom novca. Ovaj postupak reguliran je politikom povrata prodavača Infomaas i može varirati. Ovo su opće informacije potrebne za pokretanje povrata ili povrata:

  • Pravila povrata proizvoda/povrat novca: Kupac bi trebao započeti pregledom pravila povrata koje je dostavio prodavatelj. Iznijeli smo uvjete i smjernice za povrate i povrat novca, uključujući vremenske okvire, kriterije prihvatljivosti i sve povezane naknade.
  • Kontaktirajte korisničku podršku Ako kupac želi nastaviti s povratom, trebao bi kontaktirati Infomaas korisničku podršku putem telefona +385 21 282723 ili putem e-pošte: sales@infomaas.com. Kupac treba dostaviti pojedinosti svoje narudžbe i jasno objašnjenje razloga za zahtjev za zamjenu ili povrat novca.
  • Primanje autorizacije povrata U nekim slučajevima prodavatelj može izdati broj autorizacije povrata ili autorizacije povrata robe (RMA). Ovaj broj je neophodan za praćenje povrata i osiguravanje neometanog odvijanja procesa. Kupac može primiti ovu autorizaciju putem e-pošte ili kao dio svoje komunikacije s korisničkom podrškom.
  • Zapakirajte proizvod: Kupac treba pažljivo zapakirati proizvod koji vraća, pazeći da je u izvornom pakiranju (ako je moguće) i da uključuje sav pribor, priručnike i komponente. Važno je slijediti upute prodavača za pravilno pakiranje kako biste spriječili oštećenje tijekom transporta.
  • Označite paket: Kupac treba jasno označiti paket navedenim RMA brojem ili bilo kojom drugom informacijom prema uputama korisničke podrške. To pomaže osoblju prodavatelja identificirati i učinkovito obraditi povrat.
  • Pošaljite proizvod: Kupac je odgovoran za slanje proizvoda nazad prodavatelju. Cijena povratne dostave može varirati ovisno o pravilima prodavatelja.
  • Praćenje i dokaz o povratu: Preporučljivo je koristiti način dostave s praćenjem kako biste pratili napredovanje povratne pošiljke. Zadržite kopiju podataka o praćenju i sve dokaze o povratu (kao što je račun) za svoju evidenciju.
  • Provjera i obrada: kada prodavač primi vraćeni proizvod, pregledat ćemo ga kako bismo bili sigurni da ispunjava kriterije povrata navedene u pravilima. Ako je proizvod u zadovoljavajućem stanju i u skladu sa zahtjevima, izvršit ćemo povrat novca ili zamjenu.
  • Povrat novca ili zamjena: Ovisno o zahtjevu kupca i pravilima prodavatelja, kupac će dobiti povrat novca ili zamjenski proizvod. Vrijeme potrebno za primanje povrata može varirati ovisno o vremenu obrade prodavatelja.

Neophodno je da kupci razumiju politiku povrata prodavatelja i da se pridržavaju navedenih postupaka. To će pomoći osigurati nesmetan i uspješan postupak povrata. U slučaju nejasnoća ili sporova, korisnici se mogu obratiti agencijama za zaštitu potrošača ili kontaktirati svoju kartičnu tvrtku ili procesora plaćanja za pomoć.

Povrat/zamjena

Nakon što ste kontaktirali Infomaas korisničku podršku putem telefona +385 98 674122 ili putem e-pošte sales@infomaas.com, te dobili detaljne informacije povrata, možete nastaviti s procesom.

Za povrat proizvoda trebate ga poslati na adresu prodavatelja: Infomaas d.o.o., Ul. Antuna Branka Šimića 17, 21000 Split, Hrvatska.

Kupac je odgovoran za troškove povrata dostave. Troškovi povrata dostave su nepovratni.

Ako vraćate artikle visoke vrijednosti, predlažemo da razmislite o korištenju usluge dostave koja se može pratiti, uz kupovinu osiguranja dostave.

Povrat novca

Nakon što primimo i pregledamo vaš povrat, poslat ćemo vam e-mail obavijest da smo primili vaš artikl i dati vam informacije o odobrenju ili odbijanju zahtjeva za povrat novca.

Ako je zahtjev odobren, povrat će biti obrađen u roku od 14 dana.

Zakašnjeli ili nedostajući povrati

Ako niste primili povrat novca, obratite nam se na sales@infomaas.com.

Zamjene i izmjene

Izmjene

Infomaas ne omogućava izmjene robe za drugu robu.

Zamjene

Stavke mijenjamo samo ako su neispravne ili oštećene. Ako želite zamijeniti postoječi za isti novi artikl, pošaljite nam e-mail na sales@infomaas.com i pošaljite svoj artikl na: Infomaas doo, Ulica Alojzija Stepinca 53, 21000 Split, Hrvatska.

Popravak uređaja

Jamstvo je usluga uključena u cijenu svake kupnje. Stoga nastojimo jamstvene zahtjeve rješavati brže od zakonski propisanog roka.

Ovlašteni servis naveden na jamstvenom listu mora preuzeti neispravan proizvod ako se pojavi tijekom jamstvenog roka.

Jamstvo ne vrijedi ako proizvod ne radi ispravno zbog nepravilne uporabe. Ovlašteni serviseri navedeni na jamstvenom listu odgovorni su za održavanje i prodaju novih dijelova za proizvod koji je kupljen.

Politika otkazivanja

Potrošač može u roku od 14 dana od sklapanja ugovora ili nakon primitka robe jednostrano i bez obrazloženja raskinuti ovaj ugovor. Tvrtke ne ispunjavaju uvjete za otkazivanje.

Potrošač ima mogućnost otkaza, ispunjavanjem ugovora koji je dostupan ispod. Odbrojavanje počinje od datuma dostave ili dana kada osobno preuzmete paket.

Potrošač mora dati pismenu obavijest trgovcu da otkazuje ugovor kako bi ostvario svoje pravo na jednostrani raskid. Obavijest je potrebno poslati u donjem obrascu, pismeno ili poslati e-poštom. Osim za stvarne troškove povrata proizvoda, potrošač neće biti odgovoran za bilo kakve povezane troškove ako iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid.

Tek nakon što artikle primimo, možemo izvršiti povrat novca.

Bez odgađanja ćemo Vam e-poštom potvrditi da smo primili obavijest o jednostranom raskidu ugovora.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ispod:

Korisnička podrška

Kontaktirajte nas na sales@infomaas.com za pitanja u vezi s povratom novca ili proizvoda. Navedite podatke za kontakt korisničke podrške ako imate pitanja ili problema.

Prigovori i žalbe

Zahvalni smo na svakom vašem komentaru, bez obzira radi li se o kritici ili pohvali.

Prigovori

Telefon: +385 98 674122
E-pošta: info@infomaas.com
Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.

Podnošenje pisanog prigovora

U skladu s člankom 101. EU2015/2366 odjeljak 2., „2. Države članice zahtijevaju da pružatelji usluga platnog prometa ulože sve moguće napore kako bi odgovorili, u papirnatom obliku ili, ako je tako dogovoreno između pružatelja usluga platnog prometa i korisnika usluga platnog prometa, na drugom trajnom mediju, pritužbe korisnika platnih usluga. Takav odgovor će se odnositi na sva postavljena pitanja, u odgovarajućem roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od primitka pritužbe. U iznimnim situacijama, ako se odgovor ne može dati u roku od 15 radnih dana iz razloga izvan kontrole pružatelja platnih usluga, dužan je poslati odgovor na čekanju, jasno navodeći razloge kašnjenja u odgovoru na prigovor i navodeći rok do kojeg će korisnik platnih usluga primiti konačni odgovor. U svakom slučaju, rok za primitak konačnog odgovora ne smije biti duži od 35 radnih dana.”

Obavještavamo kupca da prigovor kojim izražava svoje nezadovoljstvo kupljenim proizvodom ili kvalitetom pružene usluge može podnijeti pisanim putem na našu adresu: Infomaas d.o.o. , Ulica Alojzija Stepinca 53, 21000 Split, Hrvatska ili e-poštom na adresu: info@infomaas.com. Pisani odgovor na zaprimljeni prigovor potrudit ćemo se dostaviti u roku od 15 (petnaest) dana od dana primitka pisanog prigovora, stoga Vas molimo da nam dostavite svoju kontakt adresu za dostavu odgovora na Vaš prigovor.

Dostavljanje pismene pohvale

U Infomaasu želimo znati idemo li u pravom smjeru i donosimo li dobre odluke kako bismo poboljšali vaše korisničko iskustvo. Ako ste zadovoljni našom online trgovinom, pošaljite nam e-mail s pohvalom na adresu: info@infomaas.com.