Dostava i isporuke

Informacije o dostavi i isporukama

Dobro došli na stranicu Dostava i isporuke . Želimo osigurati da vaše iskustvo kupovine nije samo praktično, već i transparentno. Ova je stranica namijenjena pružanju svih detalja koji su vam potrebni u vezi s dostavom vaših narudžbi.

Osim mogućnosti osobnog preuzimanja, nudimo i dostavu narudžbe na adresu Vaše tvrtke ili na kućnu adresu. U nastavku pogledajte najčešća pitanja i odgovore o uslugama dostave te detalje o partnerima s kojima surađujemo. Primamo samo narudžbe za adrese u Europskoj uniji jer je dostava proizvoda ograničena na EU regiju.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom (od ponedjeljka do petka) do 13:00 sati bit će obrađene isti dan. Narudžbe zaprimljene nakon 13:00 sati bit će obrađene sljedeći radni dan. Ukoliko je narudžba poslana u subotu, bit će obrađena sljedeći radni dan (ponedjeljak).

Mogućnosti dostave

Nudimo različite mogućnosti dostave kako bismo zadovoljili vaše specifične potrebe:

Standardna dostava: Ovo je naša zadana opcija dostave. Narudžbe obično stižu u roku od 5-7 radnih dana. Ovisno o vašoj lokaciji i veličini vaše narudžbe, mogu se primijeniti naknade za dostavu.

Ekspresna dostava: Za one kojima su narudžbe potrebne u žurbi, nudimo ekspresnu dostavu uz dodatnu cijenu. Kontaktirajte naš tim za podršku kako biste provjerili procijenjeno vrijeme isporuke za ekspresnu dostavu na sales@infomaas.com

Besplatna dostava: Dostava je besplatna za narudžbe iznad 500 €. Povremeno nudimo promotivne ponude besplatne dostave za određene proizvode ili količine narudžbi. Obratite pažnju na ove posebne ponude.

Lokacije dostave

Dostavljamo na širok raspon lokacija, uključujući cijelu EU. Provjerite jeste li odabrali ispravnu adresu za dostavu kako biste osigurali da vaša narudžba stigne u najkraćem roku. Adresu za dostavu možete dodati putem stranica računa.

Rokovi isporuke

Vrijeme isporuke ovisi o vašoj lokaciji, opciji dostave koju odaberete i dostupnosti proizvoda. Imajte na umu da nepredviđene okolnosti, kao što su ekstremni vremenski uvjeti ili drugi čimbenici izvan naše kontrole, mogu utjecati na vrijeme isporuke. Cijenimo vaše razumijevanje u takvim slučajevima.

Vrijeme isporuke možete pronaći u tabeli ispod.

Pakiranje

Veliku pozornost posvećujemo pakiranju vaše narudžbe kako bismo osigurali da stigne u savršenom stanju. Lomljivi ili osjetljivi predmeti posebno su pakirani kako bi se spriječilo oštećenje tijekom transporta.

Troškovi dostave

Naknade za dostavu, ako su primjenjive, izračunavaju se na temelju vaše lokacije, odabrane opcije dostave te veličine i težine vaše narudžbe. Ove naknade jasno su prikazane tijekom procesa naplate prije nego što finalizirate svoju kupnju.

Sve narudžbe se naplaćuju prema cjeniku dostave, osim u slučaju da je iznos narudžbe veći od 1000€ (za Hrvatsku iznos mora biti veći od 500€), što ovisi o težini naručene robe i adresi dostave. Cjenik dostave za Europsku uniju možete pronaći u tablici ispod:

Country<2kg<5kg<10kg<15kg<20kg<25kg<30kgVrijeme isporuke
Austria11,60 €15,40 €16,30 €24,30 €25,70 €27,80 €29,40 €3-5 radnih dana
Belgium15,30 €19,70 €28,30 €33,30 €34,90 €37,20 €38,90 €3-5 radnih dana
Bulgaria15,90 €33,60 €35,40 €37,30 €39,00 €41,60 €42,00 €5-6 radnih dana
Croatia3,32 €3,58 €3,98 €4,91 €5,97 €7,70 €7,70 €2-4 radnih dana
Czech Republic13,20 €15,40 €18,30 €19,60 €20,80 €21,90 €23,20 €3-5 radnih dana
Denmark15,60 €28,60 €30,10 €32,80 €34,60 €36,90 €38,80 €5-6 radnih dana
Estonia20,30 €33,10 €34,90 €36,70 €38,50 €40,40 €42,20 €4-5 radnih dana
Finland29,40 €54,50 €56,30 €58,10 €59,90 €61,70 €63,70 €6-7 radnih dana
France17,50 €21,50 €28,30 €31,60 €32,40 €35,20 €36,70 €4-6 radnih dana
Germany12,00 €13,50 €20,30 €28,40 €30,20 €31,10 €34,30 €3-4 radnih dana
Greece21,10 €47,40 €60,90 €74,10 €86,80 €94,10 €105,70 €6-7 radnih dana
Ireland36,40 €62,00 €63,10 €64,90 €66,20 €67,90 €69,30 €5-6 radnih dana
Italy17,50 €21,50 €25,40 €42,50 €44,30 €46,30 €63,80 €3-4 radnih dana
Latvia18,90 €30,80 €31,80 €32,80 €33,60 €35,20 €36,80 €4-5 radnih dana
Lithuania17,90 €26,70 €28,30 €30,20 €31,60 €33,00 €34,40 €4-5 radnih dana
Luxembourg16,90 €20,70 €30,30 €33,30 €35,20 €37,90 €40,00 €4-5 radnih dana
Hungary10,40 €12,40 €12,90 €18,90 €21,10 €21,30 €22,50 €4-5 radnih dana
Netherlands15,50 €19,70 €28,50 €31,60 €33,40 €35,80 €37,70 €4-5 radnih dana
Poland13,00 €18,70 €19,40 €20,30 €21,00 €21,80 €22,60 €4-5 radnih dana
Portugal17,70 €21,70 €45,10 €50,90 €200,00 €200,20 €201,10 €6-7 radnih dana
Romania17,00 €23,70 €25,10 €26,60 €27,80 €29,70 €30,10 €3-4 radnih dana
Slovakia13,10 €15,40 €18,50 €19,70 €21,40 €23,20 €25,50 €3-4 radnih dana
Slovenia10,30 €12,40 €12,90 €16,30 €16,60 €17,10 €17,50 €3-4 radnih dana
Spain17,70 €21,70 €30,00 €54,60 €54,70 €55,10 €56,80 €4-6 radnih dana
Sweden24,00 €42,50 €43,90 €43,70 €48,40 €50,80 €52,70 €4-6 radnih dana

*PDV nije uključen u cijene dostave

Cijena proizvoda na stranici je prikazana bez naknade za dostavu. Tijekom naplate prikazat će vam se ukupna cijena dostave za vašu lokaciju.

Obveze kupca

Kupac je dužan artikl prilikom primitka pregledati, te u slučaju oštećenja obavijestiti dostavljača koji je izvršio dostavu. Kupac može odbiti primiti pošiljku koja ima vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je dužan potpisati otpremnicu koju dostavna služba tumači kao potvrdu preuzimanja prilikom preuzimanja artikla. Prilikom isporuke, kupac mora pregledati sadržaj pošiljke kako bi se uvjerio da sadrži sve popratne dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. Ako postoje bilo kakvi nedostaci, molimo da nas obavijestite odmah, a najkasnije 72 sata nakon isporuke.

Infomaas se obvezuje isporučiti zamjenski artikl u najkraćem mogućem roku u slučaju kašnjenja uzrokovanog višom silom (nedostatak robe, oštećena roba tijekom isporuke u distribucijskom centru partnera koju je ovaj vratio Infomaasu bez dostave klijentu itd.) .

Naknadne reklamacije nisu prihvatljive!

Oštećenja tijekom transporta

Čak i uz pažljivo pakiranje, uvijek postoji mogućnost da se roba ošteti tijekom transporta. Stoga Vam prilikom preuzimanja pošiljke savjetujemo da obratite pozornost na sljedeće:

  • Pažljivo provjerite pošiljku, provjerite je li oštećena ili otvorena prije preuzimanja pošiljke.
  • Provjerite je li ljepljiva traka paketa oštećena.
  • Odmah provjerite sadržaj pošiljke. Ako uočite nedostatke, odmah obavijestite dostavljača.

Vrijeme prijave je ključno kako bi se problem priopćio odgovarajućim stranama. Poštujemo rok za prijavu i ne možemo podnijeti zahtjev za odštetu ako se on produži. Sve nepravilnosti koje se dogode tijekom prijevoza potrebno je prijaviti putem e-pošte na info@infomaas.com. Uz opis oštećenja (problema) na navedenu e-mail adresu potrebno je priložiti slike spornog paketa (vanjsko i unutarnje pakiranje).

Ako je paket oštećen, slobodno nam ga možete poslati natrag. Predmet će biti pažljivo pregledan nakon isporuke, a eventualna oštećenja će biti procijenjena. Nakon procjene bit ćete obaviješteni o sljedećim koracima.

Kontaktirajte nas

Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi s narudžbom, njezinom isporukom ili bilo kojim drugim aspektom vašeg iskustva kupnje, naš tim za korisničku podršku tu je da vam pomogne. Slobodno nam se obratite putem support@infomaas.com ili putem telefona +385 98 674122.

U Infomaas-u nastojimo pružiti neometan i pouzdan proces dostave. Vaše zadovoljstvo naš je prioritet i veselimo se što ćemo vam pružiti vrhunsku uslugu uz pravovremenu dostavu.

Zahvaljujemo što ste odabrali našu trgovinu za svoje potrebe online kupovine.